OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



sobota, 22 listopada 2014

półki-do pokoju dziecięcego

W pokoju dziecięcym oprócz cudownych dziecięcych dodatków np ramek RAMKI (LINK) muszą znaleźć się przede wszystkim praktyczne a zarazem dekoracyjne mebelki. O ile łóżeczko i szafy to meble prosto ze sklepu to przy wyborze półek było jakoś ciężko coś wybrać z gotowych mebli (za rozsądną cenę oczywiście)... nie chciałam typowych, znanych półek tylko coś ciekawego i innego. Oczywiście kwadratowe półki to nie jakiś tam szalony i nowatorski pomysł ale dla nas są one wyjątkowe bo wykonane własnoręcznie!






U nas półki pełnią głównie funkcję praktyczną-mają przechowywać potrzebne rzeczy. Oczywiście przy tym całym przechowywaniu dbam również o kwestię dekoracyjną:)
Teraz szukam jakieś półki odpowiedniej na ciągle powiększającą się kolekcję książek Zuzi...
A jak to u Was bywa?

pozdrawiam
szWaczka

6 komentarzy:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Super! :) W 100% rozumiem o co Ci chodzi z tym brakiem w sklepach w rozsądnej cenie ;) My z mężem zrobiliśmy sami 3 szafy, komodę i półkę pod telewizor. Nie dość, że dzięki temu wszystko do siebie pasuje, to jeszcze mamy dokładnie tak jak chcieliśmy :)
Jak najbardziej popieram takie inicjatywy!!

Anonimowy pisze...

wszystko idealnie dopasowane :-) super

Unknown pisze...

Szkoda,że tego posta nie napisałaś jak urządzałam pokój młodego:)Ostatecznie u nas pojawił się ogromny pólko-garaż na samochody ale z półkami miałam nielada zagwostkę.Pozdrawiam

Margarett pisze...

Świetny pomysł !

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście takie półki nie tylko są funkcjonalne ale i pięknie wyglądają.
Zazdroszczę Ci, że masz smykałkę do takich rzeczy...całe szczęście dla takich osób jak ja również jest ratunek, ja wszystko co potrzeba do sypialni zakupiłam https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-warszawa-domoteka/
i jestem bardzo zadowolona. Gratuluję Ci talentu i pozdrawiam.