OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



poniedziałek, 9 czerwca 2014

CANDY u szWaczki

Z okazji niedawnej 3 rocznicy prowadzenia bloga
zapraszam serdecznie do zabawy.

Ogłaszam CANDY / ROZDANIE

Wśród osób, które zapiszą się do zabawy umieszczając komentarz poniżej i zamieszczając moje podlinkowane zdjęcie z informacją o zabawie na swoim blogu 
rozlosuję:
-dużą lnianą torbę w panterkę (z żółtym środkiem i żółtymi uszami)
-komplet 6 lnianych podkładek pod kubek

Wszystkie twory HAND MADE BY szWaczka oczywiście:):):)

Będzie mi bardzo miło również jeżeli nowe osoby dołączą do grona obserwatorów bloga:)
Zapraszam serdecznie-zapisy do 5lipca:)
pozdrawiam serdecznie
szWaczka

32 komentarze:

Unknown pisze...

ja bardzo chetnie wezmę udział:)))

Martha pisze...

Ja też się zapisuję, uwielbiam zwierzęce wzory, panterki, cętki itp :)

pracownia garderoba pisze...

Ja bardzo chętnie! Zapisuję się z przyjemnością, bo baaaardzo fajna ta torba. :)

karmelowa pisze...

Ja z rewizytą a tu proszę jaka niespodzianka od razu :) Zapisuję się z chęcią i z jeszcze większą dołączam do grona podglądaczy ;p
No i życzę kolejnych latek blogowania!!!
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Zapisuje sie na zabawę:)
Baner już jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
Pozdrawiam

handmade_by_emi pisze...

Chętnie wezmę udział. Dołączyłam już do obserwatorów. Z przyjemnością będą do Ciebie zaglądać.
Banerek u mnie na blogu: http://rekodzielo-emi.blogspot.com/

marysse pisze...

Również wezmę udział. ;)

Wyplatanki pisze...

Z wielką przyjemnością się zapisuję ;) Podziwiam Twoje zdolności "szyciowe"!
Pozdrawiam :)

ThimbleLady pisze...

to i ja zapisuję się, może los dopisze i zebra ze słonecznym wnetrzem będzie moja :)
oczywiście obserwuję i to od dawna :)

Unknown pisze...

Najlepszego z okazji 3 urodzin !
bawię się i ja :)
pozdrawiam

KRÓFKA pisze...

Dobrze, że mnie odwiedziłaś :) bo omineło by mnie Twoje candy a tu taki fajowy cukieras. Jestem w kolejce i czekam na udany los.

Anna Sękulska Fotografia pisze...

Śliczna torba i piękne podkładki :) Bardzo chętnie wezmę udział w Candy :)
Pozdrawiam :)

madebymali pisze...

Jestem 13:)Mama nadzieję,że szczęśliwa i cukierki trafią w moje ręce:)

Pani Motylkowa pisze...

Ależ super torebusia. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
Wszystkiego najlepszego z okazji 3 rocznicy bloga :) Życzę kolejnych lat spędzonych w blogosferze hihih.

Pozdrawiam i zapraszam do siebie też na candy, ale kosmetyczne ;)
Ania z bloga:
www.pani-motylkowa.blogspot.com

Retro blue pisze...

Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i zostane. Piekne rzeczy tworzysz. Zaraz baner zamiescze;)
Kasia

Ewa swietokrzyskie pisze...

Buuu...nie mam bloga obserwuje nieoficjalnie ,bo "normalnie"nie umiem,coz powodzonka wszystkim,fajnie tu u Ciebie !!:)

Marta mama chłopaków pisze...

Zapisuję się i ja :))
Banerek tutaj zamieściłam:
http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

Latte House pisze...

Z miłą chęcią staję w kolejce! Uwielbiam takie duże torby!
Banerek u mnie na blogu.
Pozdrawiam
Katarzyna

Nitkowy Świat pisze...

W życiu jeszcze torby w zwierzęce wzory nie miałam! Liczę, że uda się to tutaj zmienić bo jest ona piękna ;-)) Czyli z przyjemnością się zapisuję zapraszające też na moje rozdawnictwo ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

Lexie's Art pisze...

Cudowna torba!
Zapisuję się naturalnie i... zapraszam też do siebie na candy :-)

http://oo-lexiesart.blogspot.com/2014/06/candy.html

Pozdrawiam
Ola - Lexie's Art

Avrea pisze...

z młą chcecią się przyłączę do zabawy :)

Unknown pisze...

To ja też się zapisuję :)

Anko pisze...

Fantastyczna torba zapisuję się do Twojej zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

klamaja pisze...

Ja znowu zakurzyłam swego bloga i o mały włos bym przegapiła fantastyczne Candy u Ciebie ;)na szczęście już jestem i będę trzymała mocno kciuki , bo nagrody są przepiękne :D Pozdrawiam... Kinga

howshemakesit pisze...

Ale długa kolejka, ufff.... Dopisuję się do listy:-)

Trojanda pisze...

Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

Anonimowy pisze...

Przepiękna torba :))) Z przyjemnością się zapisuję, ciągnąc ogon samiuśki.. hmm.. a może bardziej tą miotełkę na końcówce ;D cieplutkie pozdrowienia od Małgoś

Unknown pisze...

Jestem tu pierwszy raz, fajne pomysły tu widzę, dołączam chętnie do candy

Anonimowy pisze...

ojcia, jaka piękna torba, ustawiam się w kolejce:)
pozdrawiam serdecznie Ania

Unknown pisze...

ale fajna, luzacka torba.
Tak sobie właśnie pomyslałam, że do białego t-shirtu, jeansów (rurek) i moich białych trampek wyglądałaby rewelacyjnie.
Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

Dorota pisze...

Witam, ja też się ustawiam w kolejkę. Pozdrawiam

szWaczka pisze...

KONIEC.