OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



wtorek, 25 marca 2014

obraz-plakat DIY

Jakiś czas temu kupiłam kwadratowe podobrazie. Miałam na nie sto pomysłów, w końcu stanęło na zwykłej czarnej sentencji wypisanej na białym tle. Ze dwa tygodnie chyba zamawiałam wielkie samoprzylepne litery-tak długo myślałam, że aż w końcu nie kupiłam ich wcale. Postanowiłam potanić swój projekt i wyciąć wydrukowane litery i przykleić je zwykłym klejem. Wycinanie jednak mnie przerosło i stanęło na tym, że szybko przerysowałam litery ołówkiem a potem poprawiłam pisakiem:) efekt-jak dla mnie-super:) a zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na inne ozdobki:)
Mój nowy obraz-plakat zawiśnie docelowo w kuchni żeby tak od progu nie straszyć gości:)
Zostało mi jeszcze jedno-większe-podobrazie, więc już myślę co z nim zrobić:)

pozdrawiam
szWaczka

10 komentarzy:

Unknown pisze...

hehe słuszny temat, zazwyczaj tak jest jak ktoś wpada niespodziewanie, to się zastanawiam , no kurcze nie mógł wpaść wczoraj zanim bałagan urósł ? ;p Pozdrawiam ;*

howshemakesit pisze...

Wow! Ale się napracowałaś!!!! Tez planuję podobny diy, podobrazie czeka, ale na tyle roboty to ja się nie piszę!! musze wymyślić coś dla leniwców:-) tak czy siak, wygląda świetnie!!! pozdrawiam cieplutko!

szWaczka pisze...

wbrew pozorom wykonanie tego napisu nie zajęło mi dużo czasu:) literki wycięłam oglądając film a przerysowanie i poprawianie pisakiem poszło szybko:)

KRÓFKA pisze...

Świetnie wyszło :) bardzo fajny pomysł.

It's So Easy pisze...

pomysł i wykonanie super :)a napis jeszcze lepszy :D ekstra!
pozdrawiam

Fashiondoll.pl pisze...

petarda!
pozdrawiam, Ola:*

zakrecona kurka pisze...

Super!:) Tak od ręcznie napisany ma swój urok...:)
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Ale świetne. Zainspirowałaś mnie. Ostatnio właśnie chciałam kupić taki blok w Empiku i zastanawiałam się co na nim umieścić. malowac nie potrafię, ale takie literki już prędzej moge wykonać. Efekt świetny.

Unknown pisze...

bardzo fajny pomysł i super hasło

pozdrawiam

Unknown pisze...

Rozbroił mnie ten plakat/obraz - aż nie wiem jak nazwać coś takiego ;)