OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



wtorek, 26 września 2017

czuję miętę- w sypialni:)

Nasza sypialnia ma dwa główne kolory szary i biały i jest to dla mnie duet idealny. Czasem trzeba jednak trochę zaszaleć i dodać jakiś trzeci kolor:)
zazwyczaj dodatek to granat lub mięta
Oto moja MIĘTA











Nie wiem czy widać ale tam za oknem sąsiad chyba próbował wpasować się do mojej sypialni i drzwi do szopki w ogrodzie na miętowo pomalował:)




Granat w sypialni był już parę razy, mięta też teraz myślę nad kolejnym kolorem.

pozdrawiam
szWaczka

13 komentarzy:

hanuszka pisze...

Hej, moja corka zobaczyla i zakwiczala, choruje na `mniente` . u ciebie jest przytulnie i cieplutko. Pozdrawiam.

Dorota na przedmieściach pisze...

teraz myślę nad kolejnym kolorem - to zdanie podoba mi się najbardziej :-)
Ledwo skończone a Ty juz kombinujesz:-)))))))))))))))
Mięta świetna

Unknown pisze...

Sypialnia w miętowym wydaniu wygląda świetnie. Nieodmiennie Twoje domki mnie zachwycają :).

katalog inspiracji pisze...

Piękny jest ten kolor.

S jak Sylwia i Szycie pisze...

Mieta jest tu jak najbardziej na miejscu, cudnie!!! :-)

Unknown pisze...

wow its awesome dear badroom look beautifull love these color combinatin..
https://clicknorder.pk online shopping in lahore

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawy wpis. Będę wracać tutaj częściej. Jeżeli szukacie pracy, to zapraszam tu -> http://www.brevio.pl/jobs/szwaczka/

Dagmara Fafińska pisze...

W sumie sama kolorystyka jeśli chodzi o sypialnię na pewno jest ważna, lecz jak dla mnie liczy się bardziej jej wyposażenie. Ostatnio u siebie w sypialni wstawiłam nowe łóżko https://senpo.pl/lozka/ i wiem teraz co to w końcu oznacza bardzo dobry i wygodny sen.

Dekorativa pisze...

O tak, kolor jak najbardziej prezentuje się świetnie! Chyba pora na zmiany w sypialni

WYGODNY SEN pisze...

Bardzo ładnie, świetnie dobrane kolory, miętowy fajnie pasuje do szarego i białego, naprawdę bardzo mi się podoba :)

Lutownica pisze...

Bardzo ładnie, świetnie dobrane kolory,

Asia pisze...

Bardzo ciekawy wpis. Będę wracać tutaj częściej.

KoncioS pisze...

Świetne kolory. Zastanów się może nad dodatkowym urozmaiceniem sypialni dokupując narzutę na łóżko YourHomeStory. Może któraś ci się spodoba :) Ja w tym roku zrobiłam totalną metamorfozę salonu i sypialni. Mój ówczesny wystrój nie bardzo mi się podobał. Przeszukałam setki projektów, które mnie zainteresowały. Z każdego coś wyciągnęłam i wcieliłam w życie. Teraz jestem zadowolona i bardzo podoba mi się wystrój mojego salonu i sypialni.