OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 22 września 2017

pokój córki

Jedyne szalone kolory w naszym domu są w pokoju córki:)
oczywiście nie jest to jakieś szaleństwo nieograniczone a jedynie lekka dawka koloru potrzebna małemu dziecku-takie jest moje zdanie i taka jest moja dekoracja tego pokoju
zapraszam

Od wejścia widać głównie biel, beż i trochę fuksji czyli mojego ulubionego odcienia różu:)
dalej już jest więcej kolorów....a jak otworzą się skrzynie z zabawkami to już bomba kolorystyczna tryska na beżowy dywan:):):)




Posprzątana kuchenka zabawkowa to baaardzo rzadki widok.




Moje ulubione detale: koronki po babci, frędzle i przeszycia na pledzie...




Tablica do malowania kredą to strzał w dziesiątkę. Bardzo fajny prezent dla dziecka. 



idę sprzątać kolejne pomieszczenia więc może jakieś zdjęcia uda się zrobić

pozdrawiam
szWaczka

4 komentarze:

katalog inspiracji pisze...

Bardzo mi się podoba klosz i zawieszki nad łóżkiem:)

Dorota na przedmieściach pisze...

super pokój na 100% Wasz :-)

Unknown pisze...

Pokój jest śliczny :). Domki z osb są genialne. Pozdrawiam.

Dekorativa pisze...

Śliczny pokój :)