OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



niedziela, 11 marca 2012

DIY-stojak na kolczyki

Rano po śniadaniu wpadł mi do głowy pomysł na nowy stojak na kolczyki (bo stary już mi się trochę znudził-a wymyślanie stojaków na kolczyki to takie moje jakby hobby:))
Przystąpiłam szybko do tworzenia...wtem męzulas krzyczy! 
"a tutek?, nie robisz tutka na bloga?" 
no i musiałam porozkładać wszystko na części, odwiesić kolczyki  i porobić dla Was fotki:)
oto przepis na szybki stojak na wiszące i długi kolczyki:
potrzebujemy:
-rulon papierowy (może być też plastikowa lub szklana butelka)
-skarpeta w dowolnym kolorze (stara lub nowa:) )
-1min pracy i gotowe:)
 szybkie i bardzo proste:)
z butelki też fajnie wychodzi:)
można jeszcze ozdobić zakończenie jak ktoś lubi i można wieszać bez końca:)
oto moje tylko niektóre kolczyki:)
 Jak będzie mi się chciało przewiesić kolczyki na poprzedni stojak to też mu cyknę fotkę, może też i takie rozwiązanie kolczykowego bałaganu się komuś spodoba:)

A Wy jaki macie sposób na długie kolczyki?
Trzymacie je uporządkowane czy w artystycznym nieładzie?

pozdrawiam
szWaczka

8 komentarzy:

calima pisze...

Wszystkie Twoje pomysły są świetne :> !!

Karola pisze...

ależ to pomysłowe!
a słowo "tutek" mnie rozwaliło! :D <3
dzięki za odwiedziny!

pozdrawiam
Karola

ruda@ pisze...

Super! Świetny pomysł i na pewno skusze się na wykonanie takiego stojaczka:)

Asiek =} pisze...

Uwielbiam recykling, Twój pomysł jest superasty! =}

Pani Motylkowa pisze...

he he he rewelacyjny pomysł na kolczyki ... może wypróbuję :)

Anonimowy pisze...

Zrobiłam na butelce po winie, ale zamiast skarpety użyłam kolorowych, grubych rajstop (muszą być grube, wtedy nie pójdzie "oczko") :)

Unknown pisze...

Zawsze twierdziłam, że proste pomysły są najlepsze :) Super!

Dominika Starańska pisze...

Ja zazwyczaj wykonuję same kolczyki, ale w sumie mogę pomyśleć również o takim stojaku. Jeśli chodzi o kolczyki to właśnie najlepiej mi się je robi własnoręcznie. Dlatego gdy mam specjalne bigle https://pl.silvexcraft.eu/40-bigle to już wtedy ogranicza mnie moja wyobraźnia.