OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



sobota, 22 marca 2014

dekoracja wiosenna

Rozpoczynam wiosenne porządki:)
Porządki w ogrodzie rozpoczęte, klomby przed domem też, kuchnia posprzątana i wiosennie udekorowana, drzwi wejściowe wyszorowane i dekoracja wiosenna powieszona:)
Dekoracje na drzwiach wejściowych zmieniają się u mnie chyba częściej niż dekoracje w mieszkaniu:) lubię tak:) miłe powitanie przy przyjściu do domu:)
Tym razem szybka, delikatna dekoracja z małych wianuszków-miała być szybka ale że zgubiłam gdzieś pistolet do kleju kwiaty musiałam przyszywać-a na to trochę mi zeszło.
Całość prezentuje się delikatnie i wiosennie:) Zdjęcia zrobiłam w mieszkaniu bo jakoś głupio fotografować mi własne drzwi:):):)
pozdrawiam
szWaczka

5 komentarzy:

Unknown pisze...

super sa te Twoje dekoracje

pozdrawiam wiesennie

Baloska pisze...

bardzo ładna wiosenna dekoracja:)

Unknown pisze...

śliczne, lubię takie stonowane barwy ;) Pozdrawiam

szaroscgwiazd pisze...

przepiękne dekoracje! Myślę, że spisałyby się nie tylko na drzwiach, ale i jako stroik dla świec ;)

Unknown pisze...

świetna dekoracja!