OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



sobota, 11 lipca 2015

mój stolik z pniaka

Marzył mi się mały stoliczek kawowy w sam raz małą filiżankę kawki i ciasteczko.
Równocześnie chciałam żeby wpasował się w kolorystykę mieszkania, 
był bardzo uniwersalny i trochę eko:)
Zrobiłam więc stoliczek z pniaka na wysokich nóżkach...
Uwaga dużo zdjęć:)

Na stoliczku ustawić mogę moją ulubioną metalową białą tacę a na niej woda z miętą:)

stoliczek z pniaka
podstawka pod karafkę i czapeczka przeciw ciekawskim muchom
HAND MADE BY szWaczka








zachęcam do samodzielnego majsterkowania:)
pozdrawiam
szWaczka

8 komentarzy:

Manufaktura Pomysłów pisze...

Świetnie się prezentuje :)

Moje nożyczki pisze...

Pomysł świetny :) Idealnie się prezentuje.

domek przy lesie pisze...

Choruje na taki pieniek :)))
Twój prezentuje się cudnie!
Pozdrawiam, Marta

ThimbleLady pisze...

Ale cudeńko! Niezwykle pomysłowe i oryginalne rozwiążanie!

103 metry pisze...

Super! Chcialam kiedys taki zrobic, ale stanelo na pomysle... Czym przymocowalas pniak do nozek?

S jak Sylwia i Szycie pisze...

masz świetne pomysły!!!

szWaczka pisze...

pniaczków mam ostatnio pod ostatkiem:) nie tylko w ogrodzie ale również w domu:) pierwszy raz malowałam na biało...i udało się. Teraz planuje inne kolory.

martaelb pisze...

Wyszło świetnie. Ja poczyniłam podobny tylko z cieńszego plastra drewna. Zapraszam do oglądania :) Pozdrawiam Marta
http://wstanczykowie.blogspot.com/