OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



wtorek, 22 grudnia 2015

świątecznie-bombki

Co roku dekoruje okna w inny sposób; raz to są oświetlone gałązki na parapecie wewnętrznym, innym razem wiszące koraliki, bombki i gwiazdki...
W tym roku zrobiłam pierwszy raz swoje własne bombki  i postanowiłam je jakoś wyjątkowe powiesić...wybór padł na gałąź którą umocowałam na żyłce do firanki.
Oprócz bombek na gałązce powiesiłam moje ulubione cudowne koronkowe gwiazdki, które kupuje mi mama:) mam ich mnóstwo i w tym roku rozwieszone są po całym pokoju...uwielbiam je:)

Starałam się ujednolicić dekoracje w całym pokoju-mam swoje bombki, szydełkowe gwiazdki oraz drewniane czerwone koraliki:) wszędzie i na oknie i nad stołem i koło kominka i na choince:) 
zdjecia niebawem...

pozdrawiam
szWaczka

7 komentarzy:

karmelowa pisze...

Szydełkowych śnieżynek i u mnie w tym roku pod dostatkiem-trochę się rozdziergałam ;p
Nigdy nie robiłam takich bombek więc wydaje mi się to trudną sztuką :)
Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Fajny pomysł z tą gałązka :)

Modaitakietam pisze...

Mam takie gwiazdki, Mama robiła :)

Dorota na przedmieściach pisze...

Bardzo fajnie to wygląda :-)
Pozdrawiam

ZielynskaUpcycling pisze...

Świetny pomysł, ciekawie to wygląda!

Zapraszam na nowy post:
http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

Unknown pisze...

super pomysl z tym zeby powiesic je na takich krzaczkach :)

Pani KoModa pisze...

Też mam taką gałązkę - podkradłam ją mojej mamie.