OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



czwartek, 13 października 2011

MANEKIN BARDZIEJ PROFESJONALNY

Miałam zamiar pokazać wam mojego własnoręcznie zrobionego manekina...
Niestety zdjęcia z momentu jego tworzenia gdzieś i się zapodziały:( niestety:( 

Od dłuższego czasu jednak, mimo że miałam już tego mojego stworzonego przez siebie (z wielkim trudem) manekina, marzyłam o takim profesjonalnym stojącym manekinie... 
I stało się:) Odnalazłam mój ideał:)
Mężuś pełen poświęcenia odszukał sklep, zawiózł mnie tam i pozwolił kupić:) (podobno nie ma już w mieszkaniu miejsca na takie moje stojące dziwolągi) :)

Manekin jest cudny, biało-czarny, ciut niższy ode mnie i ciut bardziej zgrabny:)
Stoi sobie cichutko w kącie i czeka na "ciuchowe aranżacje" :)
A to już kolejny naszyjnik, który się tworzy:)
Premiera niedługo...
 
pozdrawiam
szWaczka

6 komentarzy:

ThimbleLady pisze...

jaki on piękny!!! może spokojnie służyć nie tylko jako pomocnik krawcowej ale i świetny element dekoracyjny wnętrza

Mała Gosia pisze...

jest tak ładny że może faktycznie zdobić wnętrze :) jeśli można wiedzieć jak cenowo coś takiego się ma, bo sama myślę o zakupie.

Anonimowy pisze...

Mam dokładnie takiego samego zakupione w Netto za 99,00 PLN

Anonimowy pisze...

możesz powiedzieć gdzie kupiłaś? właśnie szukam manekina krawieckiego a takiego ładnego nigdzie nie ma!:)

szWaczka pisze...

manekin mój śliczny został zakupiony w Netto za 99zł chyba jesienią 2011r.

PASSIONsewing pisze...

cudeńko!! moja Krystyna ruszyła w świat ale chyba każę jej wrócić i uszyje jej takie piękne wdzianko :)