OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



poniedziałek, 2 lipca 2012

długaśna spódnica

Bardzo chciałam mieć długaśną spódnicę....
no to musiałam sobie uszyć....
 spódnica wyszła ciut za wąska:)
więc żeby nie drobić chińskimi kroczkami przerobię ja na krótką:)
materiał na szczęści mi został, guma też więc niedługo powtórka:)
 ciepło ściany udzieliło się kolorystycznie...
zdjęcia wyszły jakościowo złe....
ale ważne że spódnice jako tako widać:)

zestaw brzoskwiniowo-czarny:
spódnica: HAND MADE BY szWaczka
naszyjnik: HAND MADE BY szWaczka
bluzka: nn

naszyjnik DOSTĘPNY TUTAJ

pozdrawiam
szWaczka

11 komentarzy:

nikki27 pisze...

świetna spodnica. myslalam,ze masz cienki pasek,a to guma tak sprytnie wszyta jest;)

Joanka-Z pisze...

Super spódnica:) Chodzi za mną taka podobna, ale krótsza, też z takim paskiem:)

szWaczka pisze...

no moja już niedługo krótką się stanie:)

Karola pisze...

a może rozpierdaczek z tyłu i wtedy zostanie długa? bo fajna jest! :)

Unknown pisze...

świetna ! ma bardzo ładny fason , kolorek też ;)

Sivka pisze...

Oj, szkoda ciąć! Może rozcięcia po bokach?????

Joanna Krzak pisze...

właśnie może rozcięcie wystarczy :) zrobić.

Unknown pisze...

aaa gdybym ja tak umiała sobie coś uszyć:D super spódnica:)

Sistu pisze...

Taka Chineczka w niej jesteś:) Super spódniczka! Ja swoją pierwszą też uszyłam za wąską, króczki daję tycie tycie, ale ją uwielbiam:)

Różowa Szminka pisze...

wszyscy zachwycają się spódnicą, to ja pozachwycam się naszyjnikiem
świetny jest

szWaczka pisze...

dziękuję dziewczyny za miłe słowa:)
spódnica miała swoją premierę jak długa teraz idzie do skrócenia:)
a naszyjnik to mój najnowszy wyrób:)