OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 7 września 2012

przesyłka

Cudowną, wyczekiwaną przesyłkę ostatnio dostałam:)
u Dominiki wypatrzyłam cudowne "dziergane" kolorowe kółka:)
zamarzyłam o takich:) no i marzenie się spełniło:)
Dostałam specjalnie zrobione dla mnie kółko energetyczne 
w moich ulubionych ostatnio szaro-burych kolorach:)
 ucieszyłam się potrójnie:) 
bo w przesyłce były dodatkowe dwa małe kółka:)
teraz mam cały komplet:)
chwilowo kółka leżą i dodają energii w przedpokoju:)
wchodzę i od razu cieszę się na okrągło:)
 jeżeli i Wy potrzebujecie dawki energii na okrągło
to zapraszam do Dominiki na bloga pracowniagarderoba

pozdrawiam
szWaczka

1 komentarz:

It's So Easy pisze...

wow świetne te kółka i na pewno pracochłonne;)
p.s. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale dodałam Twojego bloga do listy moich ulubionych blogów :) jeśli masz coś przeciwko to wystarczy jedno słówko :)
pozdrawiam