OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 8 marca 2013

uszyłam sukienkę na dzień kobiet

z okazji dzisiejszego święta
uszyłam sobie miętową sukienkę:)
jest bardzo prosta, w workowatym stylu, ma cudowny miętowy kolor i już oczami wyobraźni widzę ją w zestawieniu takim jeszcze zimowym z grubymi czarnymi rajstopami i czarną bluzką:)
tak żeby było po mojemu-czyli dwukolorowo:)

zdjęcie prezentuję tylko jedno i to jeszcze takie kiepściótkie no bo dziś u mnie straszna szaruga -ciemno i zimno:(
niedługo postaram się zrobić parę lepszych zdjęć takich "na człowieku" :)
wtedy będzie lepiej widać co mi tam wyszło:)

pozdrawiam 
i wszystkiego najlepszego życzę z okazji dnia kobiet:)
szWaczka

15 komentarzy:

madebymali pisze...

Super wyszła,prosta ale ma to coś:)

katya pisze...

Jak dasz grube rajstopy, koszulkę pod spód i ciepły sweter na wierzch to i teraz w niej możesz pośmigać:) Ja postanowiłam, że do wiosny nie będę zakładać spodni, też potrzebuję nowych kiecek i pewnie niedługo przysiądę do szycia. Za miętowym nie przepadam bo to nie mój kolor (sprawdzałam na snobce analizę kolorystyczną i w końcu nie wiem jaki mam typ urody, ale miętowy do mnie nie pasuje:D), ale na kimś lubię. Strój się o obfoć, czekamy na sukienkę na człowieku:))

pracownia garderoba pisze...

Zazdroszczę umiejętności... i sukienki! ;)

szWaczka pisze...

manekin okazał się za szeroki w barach i nie udało mi się go ubrać:) więc nie do końca widać jak się układa sukienka:( no i niestety dobrze nie widać koloru:(

cytrynna pisze...

Też przymierzam się do sukienki w podobnym kolorze. A dzień kobiet mamy w tym roku niestety taki, że sukienki ledwo dają radę.

furia pisze...

O! fajna! jutro też będę szyć sukienkę:) w niedzielę impreza :D

Dalwi Szyje pisze...

No no cóż za debiut. Sukienka świetna!!! Kolor boski.

szWaczka pisze...

to już moja trzecia sukienka:)
rozkręcam się:)

kopalniapomyslow pisze...

Ależ zdolna osoba z Ciebie. Świetna sukienka, ładny krój i kolor również. Miło tu u Ciebie, zawsze coś ciekawego. Pozdrowionka.

szWaczka pisze...

już przygotowuje sobie szarą wersję tej sukienki:) tylko tym razem nieco szerszą:):):)

Unknown pisze...

koniecznie musisz się nam pokazać w tej sukience ;D choć jestem pewna, że będziesz wyglądać prześlicznie ;D Pozdrawiam

KRÓFKA pisze...

no to teraz jeden z Twoich super naszyjników lub nowy jako wyzwanie i będziesz piękna od stopy do głowy w swoich projektach :D

Ironia pisze...

Piękna mięta, fajny krój...Twoja kiecucha przypomina mi o posiadanej mniętowej żorżecie merino :-) Pozdrawiam!

Rayla pisze...

Hej :) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/2013/03/43-niech-sie-stanie-candy.html

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.