OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



środa, 24 kwietnia 2013

budzi się zieleń

Na moim balkonie zawitała na dobre wiosna:)
Garstka roślin która jeszcze pozostała pięknie się zazieleniła:)
Rośliny czekają na przeprowadzkę:)
Przeprowadzam BALKON do OGRODU :):):)
Będzie się działo:)
 Jutro z przerwie pomiędzy pakowaniem skoczę do ogrodniczego sklepu po nowe roślinki:)
Jeszcze nie mam gdzie sadzić ale że wytrzymać już nie mogę to coś sobie kupię:)
 Roślinki na razie takie słabiutkie i biedne bo dopiero od tygodnia jest w miarę ciepło i słoneczne 
a potrzebują dużo słońca bo jak co roku zimowały na balkonie...
zielono pozdrawiam:)
szWaczka

3 komentarze:

Modaitakietam pisze...

Fajnie, już zielono. Ja też muszę kupić jakieś ukwiecenie na balkon, zapewne fuksja do wiszącej doniczki i pelargonie.

Małgorzata Zakrzewska pisze...

Widzę że nie tylko ja mam bzika na punkcie zieleni!Zapowiada się pięknie!

Weronika pisze...

też czekam aż sezon kwiatowy rozwinie się na dobre :) i też wynoszę po troche już na balkon :P