OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 19 kwietnia 2013

miętowy wąż:)

Ostatnie jeszcze miętowe sztuki naszyjników tworzę:)
Czas zmienić kolor:)
Wystarczy tej mięty:)

naszyjnik wąż HAND MADE BY szWaczka
cena naszyjnika: 20zł+6zł koszt przesyłki
zapraszam do kontaktu: ja.szwaczka@gmail.com
i do oglądania innych moich naszyjników w zakładce: NASZYJNIKI szWaczki

A na koniec krótka relacja z odkurzania mieszkania:)

Mężulas dał mi spóźniony i wyczekiwany prezent urodzinowy:)
Nie mogłam nawet rozpakować spokojnie bo sam się do niego dorwał i nagle.....
"pomocy! wyłącz! firankaaa!"
I w taki oto sposób mąż przetestował mój prezent a nasza mega turboszczotka wciągnęła pół firanki:)

pozdrawiam
szWaczka

3 komentarze:

szaroscgwiazd pisze...

o, ja mam bardzo podobny model odkurzacza z zelmera ;d

szWaczka pisze...

oj ile się naszukaliśmy i naczytaliśmy o odkurzaczach....
Aż mnie głowa bolała:( W końcu olaliśmy komentarze i opinie i wybraliśmy ważne dla nas parametry i odkurzacz wreszcie jest:) teraz jedzie na nowe mieszkanie:)

It's So Easy pisze...

kolor naszyjnika jest piękny ;) szkoda, że to już ostatnie sztuki mięty :)
pozdrawiam