OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



niedziela, 7 lipca 2013

miękko pod stopami

Miłe są poranki gdy wstając z łóżka można postawić stópki na milutkim dywaniku:)
dywanik zamówiony już dawno doczekał się wreszcie swojego miejsca na podłodze:)
zamówiony u: zRĘCZNA ROBOTA
jest duży, miękki i w cudownym odcieniu szarości:)
dziękuję raz jeszcze:)
chyba skusze się na jeszcze jeden szydełkowy cudny dodatek do pokoju:)
zapraszam na stronę: zRĘCZNY SZOP 
 taco-koszyk to mojej produkcji stoliczek nocny:)
mężulas po swojej stronie ma szafeczkę z szufladami a po mojej stronie już zabrakło miejsca więc na szybko przerobiłam stary połamany koszyk i metalową tacę:)
złożyłam w całość i teraz mam gdzie odkładać herbatkę i telefon:)
 
pozdrawiam
szWaczka

2 komentarze:

Unknown pisze...

Fantastyczny stolik!-gratuluję pomysłu:),a dywanik jaki cudny!

Dom Rozalii pisze...

Zgadzam się z Tobą. Milutki dywanik obok łóżka jest Konieczny:))))
Pozdrawiam serdecznie!