OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



czwartek, 21 lipca 2016

ŁAZIENKA przed i po PRZEMIANA

Oj bardzo lubię przeglądać na blogach wszelakiego rodzaju przemiany PRZED i PO:) Fajnie widzieć jak stare zniszczone miejsce dostaje nowe życia za niewielkie lub większe pieniądze...
Miałam ambitny plan że pokażę całą metamorfozę naszego mieszkania ale jakoś to tak powolutku idzie...do tej pory udało mi się opublikować częściową przemianę: 
Przedpokój od tego czasu uległ jeszcze zmianie więc musze pokazać wersję ostateczną 
ale tym razem czas na łazienkę:) 
Łazienka przeszła ogromną przemianę możnaby nawet powiedzieć całkowitą bo nawet jedna ze ścian zostałała przestawiona...było to jedyne pomieszczenie w którym potrzebowaliśmy pomocy z zewnątrz w postaci Pana Złota Rączka:) zburzenie ściany i postawienie jej od nowa pół metra dalej to nasza sprawka, instalacje też...Pan zajął się wyrównywaniem ogromnej krzywizny ścian no i płytkami....no i tak powostała nasza malutka łazienka, z której jesteśmy bardzo zadowoleni.....zapraszam to fotorealacji:) uwaga dużo zdjęć:)
  
Uchylam powolutku drzwi z moimi ukochanymi ludzikami:)
Było tak: 
zielono i strasznie, wcześniej jakiś szalony instalator wykonał taką oto plątanine rurociągów,
był też murowany przysznic w rybki:), nie było umywalki tylko miska ustępowa kabina i grzejnik...





Cudna lamperia kryłą wiele warstw kolorów:) niesamowite....


 A tak było w trakcie prac: 



 I taraz czas na zmianę:) 
na początek moja nowa "miłość" sukulenty:) ten w cudownym kojącym odcieniu zieleni...


Jeszcze rzut oka na dekoracje:)
Cudne etykiety od Qry Domowej LINK(KLIK)
 





I teraz rzut oka  na prawie całość (prawie bo jeszcze udało nam się wcisnąć do tej małej łazienki pralkę i spore szafki no i piec) Jest teraz wszystko co w łazience potrzebne:) jestem zwolennikiem małych łazienek no i taką mam:)





 PODSUMOWANIE:


bo tam widać poprzednie dekoracje łazienki, ciągle szukam idealnych dodatków i kolorów...
Prosze nie dziwcie się że imbryk w łazience trzymam:) to tylko plastikowa konewka:) cudna prawda:)

No i jak tam podobają się Wam moje zmiany??
Jesteście ciekawi jakie przemiany przeszły kolejne pomieszczenia...

pozdrawiam
szWaczka

25 komentarzy:

howshemakesit pisze...

Powiem Ci, że to chyba najbardziej spektakularna przemiana jaką widziałam!! Niesamowite, że udało Ci się wyczarować takie jasne, piekne miejsce z tego, co było przedtem!!! Jestem w szoku! Piękna łazienka, pomysł z tabliczkami extra, dodatki idealnie dobrane. Rewelacja!!!

szWaczka pisze...

bardzo Ci dziękuje za miłe słowa:0 pracy było wiele... początkowo łazienka miała byc cała szara ale dobrze że mąż podjął decyzje że tylko podłoga szara reszta biel:) moje ukochane płytki ze wzorem wgłębień piłki golfowej....nie lubie ozdobników wole dekoracje które można zmieniać:) pozostaje mi teraz jeszcze pokazać drugą stronę łazienki:)

Waniliowy, Lawendowy, Biały... pisze...

Ależ przemiana! WOW!! Jestem pod wielkim wrażeniem. Łazienka jest naprawdę piękna.
Cudownego dnia:)i moc uścisków:)

Asa_6niebo pisze...

niesamowita przemiana! teraz łazienka jest gustowna, elegancka, wygodna - śliczna! gratuluję:)

Unknown pisze...

ale metamorfoza, przedtem to tragedia, teraz full wypas:-)

Baloska pisze...

Piękna łazienka. Uwielbiam posty typu metamorfoza:)
Twój jest super!!

szWaczka pisze...

ślicznie Wam dziękuje za miłe słowa:)

Dorota na przedmieściach pisze...

WOW Wspaniała metamorfoza Świetna robota
PS i nie pokazuj więcej tego horroru przed :-)

Pani KoModa pisze...

Ta różnica jest gigantyczna :)
ALE EXTRA!
Lamperia - pamiętam te czasy i ten okrutny zielony też :) Miłam podobny w kuchni - grrrr okropność :D
Fajnie na pewno się było tego pozbyć !
Biały jest NAJLEPSZY!!! :)

Madellyn pisze...

Jestem w szoku! To się dopiero nazywa metamorfoza! :) Tym postem pokazałaś, że można zrobić wszystko!!! Wystarczy tylko chcieć i mieć trochę pieniążka :)

Proste szycie pisze...

No no no ...kawał dobrej roboty wykonaliście! Wcześniej niezły koszmar tam był, teraz idealnie :-)

S jak Sylwia i Szycie pisze...

Łał jaka przemiana-robi wrażenie!!! Śliczna łazienka :-)

It's So Easy pisze...

woow!!! ale zmiana! ekstra! przepięknie udekorowałaś nową łazienkę! ale i tak to porównanie zdjęć "przed" i "po" robi największe wrażenie :) bomba!
pozdrawiam :)

patronat pisze...

Coś pięknego, jaką przemianę udało Ci się wprowadzić w życie! Genialnie go wygląda. No i te ludziki na samym wejściu... Rozbrajające. :)

Elula pisze...

Liczy się pomysł, a Tobie ich nie brakuje. Bardzo inspirująca przemiana.

Gniazdowanie pisze...

Jestem bardzo ciekawa reszty pomieszczeń bo łazienka prezentuje się świetnie. Wielkie brawa, widać ogrom pracy w tym wnętrzu. A dodatki są super. Ten imbryk-konewka jest świetny:-)

Gniazdowanie pisze...

Jestem bardzo ciekawa reszty pomieszczeń bo łazienka prezentuje się świetnie. Wielkie brawa, widać ogrom pracy w tym wnętrzu. A dodatki są super. Ten imbryk-konewka jest świetny:-)

KRÓFKA pisze...

Takie mega metamorfozy to ja lubię oj bardzo :) niesamowite jak tak małą przestrzeń można zmienić w szykowne pomieszczenie i te dodatki oj Ty kreatywna zdolniacho. Pięknie wyszło i fajnie, że przypomniałaś pozostałe pomieszczenia. W takim mieszkanku pieczołowicie remontowanym to aż chce się mieszkać i siedzieć nawet jak piękne słońce za oknem :D

szWaczka pisze...

miło mi bardzo:)

Qra Domowa pisze...

kochana to cud!!! jak można zmienić taki kosmarek!! rewelacja:))

Barbiken pisze...

Super!!!!za miesiąc u mnie remont,pełna inspiracja,też będzie biało tylko podłoga imitacja deski .Pozdrawiam i zazdroszczę że masz to już za sobą.

szWaczka pisze...

Dziekuje za odwiedziny:) łazienke robilismy 3lata temu teraz pewnie zrobilabym ją nieco inaczej:) lunie proste kolory kafli bez wzorow bo mozna potem szalez z dodatkami:)

Blogger pisze...

Get your access to 16,000 woodworking plans.

Teds Woodworking has over 16,000 woodworking blueprints with STEP BY STEP instructions, photos and diagrams to make all of the projects simple and easy...

Aga987 pisze...

Wow, super robota! Mam podobny pomysły ze swoimi drzwiami łazienkowymi tylko bardzo boję się wykonania.. Czy mogłabyś napisać jakiej farby użyłaś i jak przygotowałaś grunt? Ja mam już za sobą etap opalania starej farby ale szykuje się cieżkie szlifowanie! Z góry dziękuję za odpowiedź.

szWaczka pisze...

Drzwi stare opalałam i malowałam lakierobejcą żelową tak dla efektu zachowania widocznes struktury drewna:) trzeba dobrze opalic i wyszlifowac najpierw. Pozdrawiam