OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



niedziela, 9 kwietnia 2017

Kobieta z pasją 2016

Ponad 2lata temu potwornie zaskoczył i ucieszył mnie mail od miesięcznika Moje Mieszkanie:)
Wyrazili chęć przedstawienia mnie i mojej pasji w cyklu "Kobieta z pasją", który od paru lat gościł na ramach tego miesięcznika. Jako że gazeta jest mi dobrze znana od bardzo dawna, od dawna podziwiam zamieszczone w niej zdjęcia cudownych wnętrz i dekoracji po ciuchu marząc o swoim własnym domu oraz podziwiam kobiety tam przedstawiane i ich pasje; to moja radość z możliwości przeprowadzenia takiej sesji zdjęciowej w moim malutkim mieszkanku była ogromna:)
Dwa lata temu odbyła się sesja zdjęciowa-było to bardzo ciekawe doświadczenie, a w marcu 2016 roku zostałam przedstawiona jako "Kobieta z pasją".

Tydzień temu w cudowną i słoneczną niedziele odbyła się w Warszawie gala wręczenia nagród dla najciekawszej "Kobiety..." która zdobyła najwięcej głosów w głosowaniu oraz wręczenie nagród dla pozostałych kobiet. Nie wiem czy z powodu nie wiary we własną twórczość dekoratorsko-szyjącą czy ze skromności lub głupoty zupełnie nie przyłożyłam się do głosowania:):):) 
ale na galę wręczenia nagród od początku zamierzała pojechać:) no i pojechałam:) a właściwie pojechaliśmy cała rodzinką:)




Zbyt towarzyska to ja nie jestem ale na całe szczęście mąż i córcia byli wsparcie i wiernymi towarzyszami:) W mojej rodzince role są podzielone:ja odbieram nagrody, córa błyszczy i zwraca na siebie uwagę a mąż fotografuje i wspiera:)

Przemiła atmosfera, wspaniali ludzie, przemiła i przyjacielska Redakcja i wspaniałe wytwory, które mogliśmy podziwiać przy okazji Kiermaszu Wielkanocnego sprawiły, że byłą to bardzo miło spędzona niedziela z dala od domu.
Niezwykle miło jest wyskoczyć na scenę po statuetkę, uścisnąć dłoń Redaktor Naczelnej Mojego Mieszkania i odebrać nagrodę pocieszenia:)



 Ja na ściance:)
Fotograf (mąż) musi jeszcze poćwiczyć bo chyba w rzeczywistości tak słabo nie wyglądam:):):)



 Kto oglądał i czytał to wie jak wyglądałam w gazecie:) 
kto nie to dla niego mały skrót wydarzeń:




A teraz ekspresowa relacja ze stolicy:









 Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
szWaczka

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Gratulacje ;). Wyglądałaś świetnie. Pozdrawiam Cię i przesyłam uściski :).

Modaitakietam pisze...

Super, gratulacje. Zawsze podziwiam Twoje piękne dekoracje.

howshemakesit pisze...

Gratulacje!!! Ja jakoś w tym roku przegapiłam to wydarzenia, a szkoda!!! Wyglądasz super!!!

Avrea pisze...

Gratuluję , fajny naszyjnik :)

Majerczak Sylwia pisze...

Super, gratuluję i życzę kolejnych sukcesów : ) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Gratulacje! Od dawna odwiedzam tego bloga i podziwiam Cię za pomysły! Pozdrawiam, Dorota

S jak Sylwia i Szycie pisze...

Brawo!!! Gratuluje!!! :-)

It's So Easy pisze...

Gratuluję i pozdrawiam :)

szWaczka pisze...

ślicznie Wam wszystkim dziękuje:)