OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



poniedziałek, 1 maja 2017

moja szara sypialnia

Czekając na upragnioną słoneczną i ciepłą wiosnę trzeba było zmienić ciemne dekoracje sypialni na coś nieco jaśniejszego...
granat ustąpił miejsce szarościom:) 
szare ściany, białe meble, szare dodatki dla mnie bomba:)
mało nowości bo potwornie staram się ostatnio nie wydawać pieniędzy na głupoty:(
czas oszczędzać na wymarzony dom...
dlatego minimalne wydatki, minimalna ilość ozdób i sypialnia na wiosnę gotowa
zapraszam








dekoracje i dodatki:
- zyg zakowate poszewki: Karmelowa Kraina
- druciany koszyk: flyingtiger
- lampa nad łóżkiem: Ikea (nie ma już jej chyba w ofercie)
- drewniane domki: szWaczka (zainteresowanych zapraszam)
- dywan wylegujący się tymczasowo na łóżku:) : zRĘCZNA ROBOTA

pozdrawiam
szWaczka

14 komentarzy:

Basia Koy pisze...

No i pięknie :) Koszyk na ścianie zaskakujący. Po pierwszym zdjęciu myślałam, że to koronka ;) Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Piękna sypialnia, moje ulubione kolory. Masz bardzo przytulny kącik do odpoczywania :). Pozdrawiam Cię :).

Majerczak Sylwia pisze...

Jest fenomenalna : ) Pozdrawiam cieplutko

szWaczka pisze...

Ślicznie dziekuje:)

szWaczka pisze...

Kocham szary:) pozdrawiam serdecznie:*

szWaczka pisze...

Nie mialam gdzie dac tego koszyka a tu nagle wolne miejsce na scianie:):)

Dalwi Szyje pisze...

Rewelacyjna sypialnia!

ThimbleLady pisze...

Lubię szary kolor. Świetnie zagospodarowana przestrzeń, ze smakiem i pomysłem. Pozdrawiam

szWaczka pisze...

Dziekuje za miłe słowa:*

Mgiełka Ściegiem do celu pisze...

Świetnie urządziłaś, bardzo mi się podoba, u nas też królują szarości ale nawet w połowie nie jest tak fajnie jak u Ciebie, chyba muszę wprowadzić jakieś zmiany :)
"czas oszczędzać na wymarzony dom..." - skąd ja to znam :) trzymam kciuki.

Dalwi Szyje pisze...

Pięknie udekorowałaś pokój! Te domki mi się podobają.

Klimaty Bieszczadzkie pisze...

Bardzo lubimy takie szarości, szczególnie kiedy są połączone z bielą :) Śliczna sypialnia!

Natalia Zimniewicz pisze...

Nie wiem czy akurat taki kolor by mi pasował, gdyż wydaje mi się zbytnio przytłaczający. W sumie wiem, ze dobry sen najbardziej zależy od łóżka https://senpo.pl/lozka/ i to właśnie na nim ja się przede wszystkim skupiłam w ostatnim czasie.

Ada8 pisze...

Przecudowny post! Takie zdjęcia, to aż miło się ogląda. Sama też niedawno przeprowadzałam remont w sypialni, więc mam to na świeżo. Też uważam, że dobrze dobrane dodatki są w stanie całkowicie odmienić to miejsce. A co powiesz na kocyk? Świetnie modele widziałam tu - www Mi bardzo się takie dekoracje podobają.