OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



wtorek, 8 maja 2012

DIY-ozdoba na drzwi, na ścianę...

Dziś szybki tutek z cyklu "uszczęśliwiamy sąsiadów naszą radosną twórczością"
1.
wycinamy z kartonu kółko
szykujemy długi pasek materiału lub wstążki...
2.
owijamy kartonowe kółko materiałem
3.
doszywamy falbankę, koronkę, tasiemkę...
dekorujemy zrobioną z tasiemki kokardką
4.
dodajemy sznurek do mocowania
i gotowe:)
no i teraz możemy ozdóbke pokazać sąsiadom wieszając ją np na drzwiach:)
pozdrawiam
szWaczka

7 komentarzy:

Kasia M13 pisze...

Świetna alternatywa, dla gałązkowych gniazdek!! Pozdrawiam:)

Gosia pisze...

robiłam dokładnie taki sam :)
tylko u mnie ptaszek jeszcze siedział :)

Ada - Daro Meble pisze...

Ha!
Świetne.
I niech zazdroszczą :P

Marta pisze...

Takie to proste a tak fajnie wygląda.
Pozdrawiam

K.M pisze...

wow swietne! :)

http://mmmandkkk.blogspot.com/

Monika. pisze...

ładnie dobrane kolory :) ale mnie teraz zainspirowałaś :)) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

Bartek D. pisze...

Fajny pomysł :)