OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 18 maja 2012

sweterkowa sukienka

wróciłam...
zdjęć nie porobiłam...
a dziś w sweterkowej sukience po mieście chodziłam...
naszyjnik: HAND MADE BY szWaczka
torebka: HAND MADE BY szWaczka
...
dzisiejsze zakupy:
Nie chciałam ciągle ciuchów tu wystawiać...
ale ostatnio na nic czasu nie mam...
naszyjników nie robię nowych, ozdóbek nie majstruję, nie szyję...

jutro sobota na szczęście....
może coś stworzę..może...

pozdrawiam
szWaczka

5 komentarzy:

nikki27 pisze...

swietny blog,ciesze sie,ze tu trafilam. w wolnej chwili zamierzam przejrzec wszystkie posty. poki co, obserwuje;)

Agata pisze...

ciekawa ta tuniczka :)
fajne kolorki lakierów:)

Maryś pisze...

Zatem owocnej soboty, naszyjniki Twoje bardzo lubię, jestem ciekawa w jaką kolorystykę podążają Twoje myśli ;)))

AgneseFF pisze...

Cieszę się , że widzę u Ciebie coraz więcej kolorków :D:D:D .... a lakiery........ rewelacyjne :D:D:D

szWaczka pisze...

szaleć z mocnymi kolorami chyba zacznę:)