OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



sobota, 9 lutego 2013

szarak

Moje uwielbienie szarego znów jest widoczne:)
zrobiłam szary naszyjnik w pięknym ciemnym odcieniu...
niestety zdjęcia nie oddają jego uroku:)
naszyjnik HAND MADE BY szWaczka
 już niedługo przywiozę szarego manekina więc pewnie zdjęcia naszyjników 
będą lepiej ukazywać ich kształty, fakturę i kolory:)
udało mi się skończyć jeszcze dwa kolejne naszyjniki:)
możecie się więc szykować na kolejne posty naszyjnikowe:)
niestety oprócz naszyjników nic ostatnio nie robię:(

pozdrawiam
szWaczka

przypominam o zapisach na CANDY-rozdanie
do wylosowania bardzo podobny w stylu naszyjnik oraz komin-ocieplacz

4 komentarze:

szaroscgwiazd pisze...

po pierwsze to genialny manekin! ♥
po drugie naszyjnik jest mega! Mi się ostatnie zamarzył podobny,a le na długim sznurku ;)

furia pisze...

Fantastyczny :) i ten kolor mmmmm...

Isztar pisze...

Naszyjnik piękny niczym kwiat, bardzo podoba mi się jego trójwymiarowość.

monafranka pisze...

Ależ Ty jestes zdolna!!! Niesamowite Cudeńka potrafią zrobić Twoje ręce.