OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



środa, 20 lutego 2013

trochę srebrnego

daję znak życia:)
jestem, żyję i szyję:)

nie mogłam się powstrzymać od wykonania srebrnego odpowiednika 
niedawno wykonanego naszyjnika LINK (klik)

i tak właśnie powstał szaro-srebrny naszyjnik HAND MADE BY szWaczka
 
jeżeli byłby ktoś zainteresowany 
to naszyjnik można u mnie kupić:)
cena naszyjnika to 30zł + 5zł koszt przesyłki:)
zapraszam:)

inne moje naszyjniki które również można kupić 
znajdują się w zakładce NASZYJNIKI szWaczki (klik)

pozdrawiam serdecznie
szWaczka

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Powiem Ci,że bardzo strojny, lubię takie guziki bo jako dodatek potrafią bogato ubrać każdą kreację. Jak Wam idzie remont Waszego gniazdka ?

KRÓFKA pisze...

oooo znowu coś się pojawia nowego :) chętnie tu zaglądam zawsze, chyba też zajrzę do mych i mamych guzikóf
Pozdrofionka
eMka

Unknown pisze...

super guziki na bogato

pozdrawiam

szWaczka pisze...

miło mi że tu zaglądacie:)

It's So Easy pisze...

zarówno srebrna jak i złota wersja są super :) w sumie nie mogłabym się zdecydować która jest ładniejsza ;) kurcze skąd ty bierzesz takie fajne guziki? :)
pozdrawiam