OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 7 czerwca 2013

wymarzona półka na przyprawy

Wymarzyłam sobie półki na przyprawy:)
I marzenie się spełniło-już wisi część półek i powoli ustawiam na nich moje przyprawy i inne kuchenne smakołyki:)
Uprzedzam wszystkich tych który lubią sterylne i niezagracone kuchnie-moja kuchnia taka nie będzie:):):)
Zrobiłam sobie wystawkę smakołyków i przypraw:)
w srebrnych doniczkach ładnie rosną ziółka:)
cząber, oregano i rozmaryn (na razie tylko tyle)
 Uzbierałam sporo słoików i teraz mogę je do woli zapełniać różnościami:)
 Duże słoiki na smakołyki i kuchenne dodatki a małe słoiki na ziółka i przyprawy:)
Etykietki tworzę na bieżąco:)
 Okno jeszcze gołe bez firanek-bo nadal szukam odpowiednich.
Rozmaryn już trzeci rok cudownie rośnie:)
 Bombonierka na parapecie zawiera mają kolekcję saszetek z cukrem:)
Idę dalej kleić etykietki:)
pozdrawiam
szWaczka

8 komentarzy:

Polka pisze...

ale ładnie, też mam wymarzoną półeczkę na przyprawy ale to chyba będzie musiała poczekać a sterylność w kuchni jest tylko tam gdzie się nie gotuje:]

Baloska pisze...

Pięknie - tak czyściutko i porządnie:)

Dalwi Szyje pisze...

fajnie to wyglada. pozdrawiam.

Ironia pisze...

Świetny (i piękny) zakątek na wszelkie przyprawy :-)) Wprawdzie widać na zdjęciach tylko część Twojej (Waszej) kuchni, ale sądzę po niej, że cała kuchnia jest przepiękna :-))

It's So Easy pisze...

ekstra! sama marzę to takiej półce, wygląda nieziemko :)
pozdrawiam ;)

Unknown pisze...

super teraz mozna zaczac smakowite pichcenie

Unknown pisze...

Tak ładnie i tak pożądnie-jestem pod wrażeniem:)

UAreFab pisze...

Świetny pomysł!