OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



wtorek, 15 kwietnia 2014

ale jaja.....

W tym roku dekoracje wielkanocne u mnie są..........................
biało-czarne:):):):)
przeważają biało-czarne paski i kropki:)

A oto moje dwa wielkanocne jaja:)

 Pomysł na jaja podpatrzony w internecie ale wykonany troszkę inaczej tak po mojemu:)
Duże biało-czarne jaja wiszą sobie u nas na puszystym czarnym wianku:)
 Na razie zostają takie..... w przyszłym roku może zmienię im kokardkę i dorobię tasiemki wzdłuż na łączeniu materiałów, ale to w przyszłym roku.
 
Następnym razem postaram się pokazać kolejne moje biało-czarne ozdoby:) Dziś tylko jaja:)

pozdrawiam 
szWaczka

2 komentarze:

KRÓFKA pisze...

Noooo bardzo ciekawe inne niż wszechobecna moda na pastelowe kolory no i takie Twoje, wszystko pięknie współgra z wnętrzem :)
M

Unknown pisze...

bardzo fajnie wyszło, i nie przytłacza wnętrza pstrokatymi kolorkami - podoba mi się ;)