OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



środa, 3 grudnia 2014

mój kalendarz adwentowy

Wpadam dosłownie na chwile i wrzucam zdjęcia mojego kalendarza adwentowego.
Pierwszy raz taki zrobiłam i mimo swojej prostoty cieszy mnie bardzo...jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona:) W przyszłym roku gdy Zuziolinka będzie już miała 2,5roczku na pewno postaram się bardziej i przygotuję coś bardziej dla niej...
W tym roku kalendarz składa się z małych kartoników mocowanych klamerkami do sznurka na framudze drzwi. Naklejki z liczbami zamówione na stronie nie tylko na -polecam:)
Codziennie obracam kolejne kartoniki a z drugiej stronie pojawiają się gwiazdki..
pozdrawiam
szWaczka

7 komentarzy:

klamaja pisze...

fajny pomysł i widzę że kalendarz w świątecznych kolorkach :D

szaroscgwiazd pisze...

genialny kalendarz! Koleżanka z pracy robiła w kubeczkach czerwonych ;d

kasia at home pisze...

super pomysł! pozdrawiam!

sandrynka pisze...

bardzo fajny pomysł:)

Cienka pisze...

W wirze pracy uciekł mi ten post i właśnie dostaje info o cyferkach na bloga firmowego :) Wchodzę szukam jest, tylko nie wiem czemu folia transportowa została na cyferkach?

szWaczka pisze...

o rzeczywiście:) źle to zrobiłam:) zapomniałam odkleić:) ale numer:) jak przyklejałam inne Wasze naklejki to pamiętałam o odklejeniu a tu zapomniałam i nawet nie zauważyłam błędu! dzięki wielkie o przypomnienie:) poprawie sobie i w przyszłym roku już będzie ok:)

Cienka pisze...

A propos jeszcze chwilowo nie zdjęliśmy promocji z plakatów A3, tylko nie ma tego krzyczącego o tym czerwonego banerka na stronie :)