OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



sobota, 20 grudnia 2014

świąteczne dekoracje

Oto moje świąteczne dekoracje:)
 Króluje oczywiście kolor czerwony:)

 W tym roku po raz pierwszy zawiesiłam pod sufitem wianek ze świątecznymi ozdobami. Jak będę ubierać choinkę to do wianka od razu dołożę parę bombek i będzie jeszcze bardziej odświętny bo na razie królują na nim jedynie cudowne robione przez moją koleżankę gwiazdki!




 Pierniki upieczone i pochowane w metalowe pudełka.
Świąteczne muffiny upiekę po świętach.

2 komentarze:

karmelowa pisze...

Buu,a ja nadal bez pierników ;/ Miało być dziś pieczenie a tu choróbsko się przywlokło ;(

Unknown pisze...

Takie dekoracje to wg mnie mogłyby ozdabiać dom przez cały rok, nie tylko przez okres świąteczny.
Są tak subtelne i bezpretensjonalne!