OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



poniedziałek, 21 lipca 2014

lniane podkładki-gwiazdorskie:)

Takie trochę zimowe mi wyszły te podkładki:) chociaż może gwiazdka w taki upał to dobry pomysł:)
oto moje "gwiazdorskie" lniane podkładki pod kubek, filiżankę, szklankę.....
HAND MADE BY szWaczka


Wróciłam z ostatnich moich różnych podróży i zabieram się za nadrabianie blogowych zaległości. Mała śpi więc szybko, szybko...idę w wirtualne odwiedziny:)

pozdrawiam
szWaczka

P.S.
Podkładki są dostępne i gdyby się komuś spodobały zapraszam ja.szwaczka@gmail.com
Postaram się zebrać w całość wszystkie wzory podkładek i opublikować, a nóż widelec, może coś się komuś spodoba:)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ślicznie zrobiłaś te gwiazdki :-) tak równiutko !!!

Unknown pisze...

Na takie gwiazdorskie podkładki to nic innego, tylko jakąś mrożoną kawę, albo inne lody w wieeeelkiej szklance ze słomką ;)

KRÓFKA pisze...

Mi zupełnie nie kojarzą się zimowo a bardziej z gwiazdami na niebie :)

Anonimowy pisze...

Świetne są! Ja skojarzenia geometryczne mam. Uwielbiam geometrię i symetrię jako taką.

Latte House pisze...

Śliczne są:-)
Pozdrawiam ciepło