OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



czwartek, 3 lipca 2014

torba w dechę:)

Na piknik, na plażę, na mega duże zakupy...
jednym słowem torba w dechę:)


Niby zrobiona z desek a jednak nie jest ciężka:) Nieprzemakalna powłoka z gumowanego materiału. Środek w kwiaty z czarną kieszonką. Torba duża: szerokość 35cm, wysokość 47cm. Torba duża, bez zapięć, prosta-wrzucasz do niej co chcesz i w drogę:)
Zapraszam
ja.szwaczka@gmail.com

Zrobię jeszcze niebawem czarną torbę w białe kropy:)
Kto zaglądał-widział:) 
Kto kupił-ma:)
Kto potrzebuje za zakupy-zapraszam już niedługo:)

A w razie potrzeby zapraszam na inne moje torebki:

pozdrawiam
szWaczka

10 komentarzy:

Wyplatanki pisze...

super torba i kolorek bardzo ładny przypomina trochę słoje drzewa ;)

Avrea pisze...

fajne drzewo ;)

Anonimowy pisze...

rewelacja - materiał robi wrażenie :-) taki niespotykany :-) super torbisko

Unknown pisze...

Torba jest świetna. Idealnie odszyta :) materiał robi wrażenie :)

karmelowa pisze...

Świetny wzór!!! Torby to ja uwielbiam i też w najbliższej przyszłości mam w planach poczynić jedną ;p Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Buziaczki ;0

Unknown pisze...

Skąd Ty wytrzasnęłaś taki nieprzemakalny w dechę, co? :)

handmade_by_emi pisze...

Dołączam się do pytania poprzedniczki, skąd wytrzasnęłaś taki fajny materiał?

KRÓFKA pisze...

w dechę pomysłowa torba :)

klamaja pisze...

Ten materiał od razu rzucił mi sie w oko jak go zobaczyłam w pewnym sklepie ;) i nie pomyslałam wtedy ze tak swietnie moze sie sprawdzic w formie torby :D świetna :D

Unknown pisze...

fajny materiał i dość oryginalny!