OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



niedziela, 27 lipca 2014

zaproszenie

Nasza mała Zuziolinka niedawno skończyła 11 miesięcy.
Oznacza to, że już niebawem będzie mieć ROCZEK:)
A to oznacza, że czas na przygotowania do imprezy:)

Zamówiłam niedawno cudowny album na prezent dla małej. Cudny własnoręcznie wykonany, papierowy, prześliczny. O cudownie zdolnej osóbce, u której zamówiłam album wspomnę niebawem...
Sama postanowiłam jednak spróbować własnych sił w papierowych wyklejankach...i stworzyłam własne zaproszenia na roczek. Wyszło jak wyszło:) Goście zaproszeni:)


pozdrawiam
szwaczka

6 komentarzy:

KRÓFKA pisze...

Fajniusie :)

marysse pisze...

Wyszło urocze! ;)

Anonimowy pisze...

I jak pięknie wyszły!

howshemakesit pisze...

Zaproszenia są cudowne i baaardzo pomysłowe!!! Kradnę:-)

Unknown pisze...

ale ten czas leci masakra, zaproszenia są super

pozdrawiam

szWaczka pisze...

dziękuję ślicznie za miłe słowa:) to mój debiut "papierowy" zdecydowanie lepiej radzę sobie z materiałem niż z papierem....