OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 28 sierpnia 2015

kolejne nowości w mojej kuchni

Moja kolekcja dekoracji kuchennych rozrasta się...
tym razem nowością jest cudowna emaliowana kwadratowa "miseczka"
stara, wysłużona...wprost idealna jako podstawka na oliwy i inne kuchenne buteleczki.
 Mój ulubiony napis:) pozwala mi jakoś tak delikatniej przeżyć ten wielki bałagan z którym codziennie walczę w kuchni:)
A to już wspomniana emaliowana podstawka: wprost idealna na oliwy:)





 Na koniec jeszcze druciana kurka-niby na jaja ale u mnie głównie siedzą w niej pomidory:)
Sezon wytwarzania przecierów pomidorowych uważam za rozpoczęty....
pozdrawiam
szWaczka

8 komentarzy:

Avrea pisze...

lubie takie perełki :)

Dorota na przedmieściach pisze...

Fajna ale tak jakoś z gabinetem pielęniarskim w skzole mi się skojarzyła
Pozdrawiam serdecznie

szWaczka pisze...

i dobrze Ci się kojarzy:) mój dziadek jest lekarzem i ta właśnie podstawka jest od niego:) uwielbiam takie pamiątkowe stare przedmioty nie ważne jakie było ich wcześniejsze zastosowanie....

karmelowa pisze...

Haha i mi się skojarzyło tak jak koleżance wyżej :p Lubię takie emaliowane gadżety :)

szWaczka pisze...

dopadła mnie moda na emalie:)

S jak Sylwia i Szycie pisze...

fajna kura :-)

szWaczka pisze...

teraz zamarzył mi się emaliowany durszlak:) taki w nowoczesnym wydaniu widziałam ostatnio w tesco...

It's So Easy pisze...

emaliowana podstawka jest świetna, z klimatem :)