OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



wtorek, 18 sierpnia 2015

podkładka ze sznurka DIY

Znalazłam spory kawałek białego sznurka...
coś trzeba było z nim zrobić:)
Dwa wieczory roboty przed telewizorem i podkładka ze sznurka gotowa.
Przy okazji na zdjęcie załapała się moja nowa zdobycz-cudny emaliowany pojemniczek na herbatę:





Zawijamy, zszywamy pamiętając o luźnym nawijaniu sznurka 
tak aby podkładka nie zwijała się w kształt miseczki... 
Podkładkę o średnicy 25cm zrobiłam w dwa wieczory z ulubionym kryminałem w tle:)

pozdrawiam
szWaczka

Już niedługo będzie u mnie gównie ogrodowo:)
szykuje się imprezka w ogrodzie pod altaną więc zdjęcia na pewno będą:)

5 komentarzy:

karmelowa pisze...

O widzisz a moje szydełka gdzieś chwilowo zakopane w stosie motków i sznurków ;p
Ja też mam taki pojemniczek biało czarny na herbę.Kupiłam już dawno za grosze w Prymusie i szkoda,że nie było na kawę i cukier,miałabym cały komplet. A tak nigdzie nie mogę znaleźć identycznych.
Uściski!!

Dorota na przedmieściach pisze...

Fajnie bo szydełkować nie trzeba umieć :-)

szWaczka pisze...

już szykuję się do kolejnej podstawki:) i już żałuję że mam tylko jeden taki emaliowany pojemnik...

Avrea pisze...

fajnie to sobie wymysliłaś :)

Moje nożyczki pisze...

Świetnie wygląda ta podkładka. Dobrze ze jest kontrast między sznurkiem a nitka :)