OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



niedziela, 14 lutego 2016

ZIELONE CANDY u szWaczki

Stało się to już poniekąd moją tradycją że urządzam marcowe candy-rozdanie na blogu:)
Tym razem zielone nagrody w sam raz na początek wiosny.

Zapisy do 27marca czyli do moich urodzin:) 
postanowiłam właśnie w urodziny dać coś innym:)


Do wygrania wytwory moich rąk czyli HAND MADE BY szWaczka:

-materiałowy pojemnik

-drewniany domek z zieloną "elewacją"

-2 lniane podstawki pod kubek

Zapisy do 27marca w komentarzach pod postem, będzie mi miło jeżeli podlinkowane zdjęcie umieścicie na swoim blogu i dołączycie do grona moich obserwatorów:) 
a teraz rzut oka na nagrody:)









Jeżeli podoba ci się któryś z przedstawionych elementów mojego autorstwa czyli: materiałowy pojemnik, drewniane domki lub lniane podstawki to bardzo chętnie wykonam je dla Ciebie:) zapraszam do kontaktu: ja.szwaczka@gmail.com

zapraszam serdecznie
pozdrawiam
szWaczka

19 komentarzy:

Twórcze Wytwory pisze...

Świetny ten zielony materiał - chętnie się zapisuję

Pani KoModa pisze...

Super pomysł.
Oczywiście bior ę udział. Juz jestem obserwatorką więc teraz tylko spieszę z banerem :) i czekam !

Unknown pisze...

Piękny zielony wzór :) Może i mi się poszczęści... banerek wisi ---> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

Avrea pisze...

z miła checią sie ustawiamw kolejsce , zielony to mój ulubiony kolor ;p
a wiesz urodziłaś się w tym samym dniu co moja tesciowa ;)

pozdrowionka

szWaczka pisze...

27marca to Międzynarodowy Dzień Teatru bardzo fajny dzień:)

Avrea pisze...

:)

Kamira90 pisze...

Z radością się piszę do zabawy :) baner wisi i obserwuje już od jakiegoś czasu :)
Piękne rzeczy :)

Another Desire pisze...

Zapisuję się! Obserwuję, a banerek udostępniłam tu: http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/p/konkursy.html

KosmetykoweSzalenstwo pisze...

Biorę udział :)
Banerek widnieje na moim blogu-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

Anna Nowak pisze...

Witaj,cudowne candy.z przyjemnoscia sie zapisze jak mozna.Pozdrawiam i gratuluje rzecz jasna:)
ania_reg@poczta.onet.pl

Retro blue pisze...

Ustawiam sie w kolejce chetnych, piekny ten zielony pojemnik:)

Gniazdowanie pisze...

Z przyjemnością biorę udział,bo nagrody są piękne :) Pozdrawiam serdecznie :)

Ruda pisze...

Z przyjemnością dołączam do zabawy, a banerek zabieram ze sobą na http://niezchin.blogspot.com/. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

biorę udział :)
sylviaaa100@interia.pl

Unknown pisze...

biorę udział w zabawie :)bernadetaaa@interia.pl

Asikowy KAcik pisze...

Z wielką przyjemnością się zapisuję:), banerek już dodany i w rewanżu zapraszam do siebie do podobnej zabawy:).

ewoz pisze...

dołączam i ja do zabawy :)
zapraszam również na moje candy :)
http://domowerobotki.blogspot.com/2016/03/candy-candy-candy.html

Pod białą sową pisze...

Ładne ptaszki :)

Kropka pisze...

Super zielony konkurs, akurat na budzącą się wiosnę. ;)
Banerek podlinkowałam w mojej zakładce "konkursy"
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! ;)