OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 17 lutego 2012

MIŁO MI...

Ależ mi się miło zrobiło gdy na blogu PiF PaF coś o sobie przeczytałam:)
Cieszy mnie bardzo gdy komuś podoba się coś z moich tworów,
lub to co tworze jest dla kogoś inspiracją do działania:)
Dziś w odpowiedzi na twór PiF PaF pokazuję moją wersję KLUCZA:)
-może nawzajem będziemy się napędzać do działania:):):)
 Do zrobienia naszyjnika potrzebny jest:
-stary lub nowy klucz (może być z biblioteczki dziadka lub tak jak u mnie z marketu budowlanego)
-dowolny łańcuszek lub tasiemka
-kokardka (u mnie ściągnięta z opakowania po wyjedzonych już czekoladkach)
składamy w całość i GOTOWE:)
pozdrawiam
szWaczka

5 komentarzy:

ThimbleLady pisze...

niezwykle pomysłowe

Unknown pisze...

super bardzo mi się podoba, o tak lubię blogi i kreatywnych ludzi, bo motywują i inspirują, a Twoja twórczość pokazuje że nie trzeba wielkich nakładów pieniędzy tylko dobre chęci i głowa pełna pomysłów oczywiście i to jest fajne zawuważam też że coraz więcej dziewczyn próbuje swoich sił i coś tam przerabia i to mi się bardzo podoba bo może nasza blogosfera się trochę rozrusza

pozdrawiam

Sari pisze...

thank you :) your necklaces are great!

Unknown pisze...

zabawny pomysł. :)

Natajka pisze...

dziękuję:D a biżu można zamawiać mailowo bezpośrednio u mnie;) mam jeszcze takie bazy na pierścionki więc mogę zrobić podobny z większością ceramicznych miniatur prezentowanych na blogu, w miarę dostępności materiałów:) pozdrawiam i zapraszam:)