OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



poniedziałek, 6 lutego 2012

MOJA SUKIENKA

[dress made from the sweater]
 
Potwornie zazdroszczę dziewczynom, które posiadają umiejętność
poprawnego, cudownego szycia WSZYSTKIEGO.
Podziwiam między innymi:
Podziwiam to że posiadają umiejętność SZYCIA 
a nie tak jak ja: umiejętność PRZYSZYWANIA.
Szyją szybko, fachowo, dokładnie, planują swoją pracę, szyją z dobranych odpowiednio materiałów, no i według wykrojów....
Cóż z tego że kupuję BURDĘ od jakiegoś czasu (a w moim domu rodzinnym była obecna od zawsze).
BURDĘ kupuję, oglądam, podziwiam, wykroje rozkładam, dostaję gorączki, porzucam wszystko i idę do maszyny PRZYSZYĆ sobie coś tam do czegoś.
Mimo wszystko moje braki umiejętności staram się ciągle jakoś nadrabiać, 
nie poddaję się i przyszywam nadal:) 
W końcu szyję tylko dla siebie!
noszę potem te moje twory:)
drżąc tylko czasem czy aby nie rozpadnie mi się co nieco w trakcie noszenia:):):)
Oto moja pierwsza sukienka:)
sukienka HAND MADE BY szWaczka:
 Sukienka powstała bardzo spontanicznie:)
Wzięłam ten oto sweterek, popatrzyłam, pocięłam, poskładałam, przyszyłam 
i GOTOWE
 A oto tył sukienki:
Na sesję zdjęciową załapał się też mój najnowszy naszyjnik stworzony w weekend w przerwach pomiędzy zszywaniem kolejnych elementów sukienki:)
 zainteresowanych naszyjnikiem zapraszam do kontaktu mailowego:)
cena NASZYJNIKA NR32 to22zł+6zł koszt przesyłki
będzie niedługo pokazany dokładniej w moim SZOPie
Może na następny raz przygotuję instrukcję do tej sukienki:)
pozdrawiam
szWaczka

2 komentarze:

B pisze...

Posiadasz umiejętność, której brak wielu szyjącym z Burdy. Jesteś kreatywna! Widać, że idziesz w tym kierunku i tego się trzymaj. Nie sztuka odrysować wykrój i szyć. Stworzyć coś własnego-to jest sztuka. Projektanci mody nie korzystają z Burdy ani Papavero:)

Monika pisze...

O rany, naszyjnik jest rewelacyjny, poprzedni zresztą tez! Co do sukienki to na poczatku myslalam ,ze wzor, ktory jest na manekinie, tez jest jej czescią. To bardzo dobrze, ze umiesz projektowac, ze jestes kreatywna i pomyslowa. Dopiero trafilam na bloga, ale bede podgladac::))