OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 15 maja 2015

bloomersy

Wiosenne upały i lato już blisko
więc zaczęłam szyć bloomersy, pantalony, majciochy czy jak tam inaczej je nazywacie:)
po prostu cudne majciocho-spodenki dla maluszków.

Oto kilka najnowszych:
bloomersy HAND MADE BY szWaczka









A takie ostatnio zrobiłam na zamówienie:)



jeżeli jesteście zainteresowani majciochami dla maluszków
zapraszam do kontaktu ze mną: ja.szwaczka@gmail.com

pozdrawiam
szWaczka

7 komentarzy:

howshemakesit pisze...

Najsłodsza rzecz, jaką ostatnio widziałam :-)

Avrea pisze...

fajniaste

szWaczka pisze...

dzięki za miłe słowa:)

mój dom - moja przystań pisze...

ale one są fajniutkie :)

Unknown pisze...

Fajniutkie:)

karmelowa pisze...

Fajne gatki :))
Pozdrawiam!

Rudy Lisek pisze...

Hej sliczne te majciochy! :)) chyyba tez musze o czyms takim pomyslec dla moich pełzakow na upały. Skad takie ladne materialy?? Szałowe sa!