OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 29 maja 2015

idzie lato...

Pogoda powoli się poprawia więc ostatnio coraz częściej szyję majciochy-bloomersy dla dzieci. Muszę być przygotowana na lato:)
Oto najnowsze dwie sztuki:
HAND MADE BY szWaczka




Zdaję sobie sprawę że nie każdego kto tu zagląda interesują moje majciochy dla maluszków...

Dlatego dla wszystkich tu zaglądających i podpatrujących moje prace osób organizuję CANDY:)
Bardzo lubię uszczęśliwiać innych moimi pracami 
więc takie rozdanie będzie idealną okazją do tego:)

CANDY już w sobotę 30maja 2015r. z okazji 4lat mojego bloga!

Skoro to już 4 lata mam więc 4 nagrody do wyboru:)

Będzie mi niezmiernie miło jeżeli pod tym postem wpiszecie co najbardziej Was interesuje:

- może któraś z moich torebek LINK-(KLIK)

- a może moje naszyjnik LINK (KLIK)

- do wyboru też komin-ocieplacz LINK (KLIK)

- lub coś może coś do mieszkania-podkładki lniane pod kubek TU (KLIK) lub TU (KLIK)

zapraszam już niebawem:)
pozdrawiam
szWaczka

7 komentarzy:

karmelowa pisze...

Te twoje gatki są cudne :)
O,to już jutro-muszę się stawić bo kominy to ja wręcz uwielbiam no i torebki i podkładki ;p I co tu wybrać?!
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

A ja się zachwycam majciochami :P bo są super :)
Szkoda, że mój Mały już taki duży, w zeszłym roku przegapiłam, a w tym już chyba mu trochę nie wypada w takich chodzić ;) Może spróbuję mu uszyć takie majty w formie bardzo krótkich spodenek.. hmm zobaczymy czy coś z tego wyjdzie ;)
No i jeszcze zachwycam się jeansowymi torebkami!

Unknown pisze...

O a jeszcze miałam zapytać, gdzie znalazłaś takie ptasiory???? :D

domek przy lesie pisze...

Ale świetne gatki! Bardzo mi się podobają :)
Ślę pozdrowienia!
Marta

Unknown pisze...

ale majciochy superowe!

Valom pisze...

Lato! Wreszcie :) już się nie mogłam doczekać aż będzie pięknie i ciepło :)

ThimbleLady pisze...

Przegapiłąm taką okazję. Ale cóż grtuluję fajnej rocznicy. Życzę jeszcze wielu lat pełnych inspiracji w tym wirtualnym świecie i szczerze podziwiam te urocze majtochy :)