OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 1 maja 2015

moja nowa lampa

Lampa w kuchni od dawna już nas denerwowała... 
Postanowiliśmy zmienić ją na taką, która dawałaby więcej światła nie tylko na dół ale również na sufit-długo szukaliśmy i skończyło się na tym że lampę zrobiliśmy sami! 
Mój pomysł a wykonanie męża:)
HAND MADE



Lampę zrobiliśmy z metalowego lampionu. 
Lampionów mam wiele i ten właśnie był kolejnym, którego kupiłam a nie miałam już dla niego miejsca-szkoda żeby marnował się w piwnicy. Chwila pracy i lampa gotowa:)


pozdrawiam
szWaczka

12 komentarzy:

sandrynka pisze...

świetny efekt,, super pasuje i macie coś absolutnie oryginalnego :)

Eva pisze...

Super!!!! Eva

Unknown pisze...

Wygląda super :) Efekt bardzo ciekawy! Szkoda, że nie ma zdjęcia jak się świeci światło ;)

domek przy lesie pisze...

No proszę, jaka zmiana :)Na pewno daje więcej światła! :)
Pozdrawiam serdecznie, Marta

Moje nożyczki pisze...

Wygląda ciekawie i spełnia rolę :)Idealnie.

Promykowo pisze...

Świetny pomysł :-) Ja od prawie trzech lat nie mogę znaleźć idealnej lampy do salonu, więc kto wie - może skorzystam z Twojego sposobu i też zrobię lampę z latarenek :D

Pozdrawiam

Joanna Zadrożna pisze...

Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

Karolina Zarębska pisze...

Oczywiście lampa jest bardzo ładna i ja również jestem przekonana, że właśnie oświetlenie musi być zawsze dobrane pod to co lubimy. Ja jestem wielką zwolenniczką rozwiązań LED. Już również czytałam na stronie https://sklep.neonica.pl/jaka-tasma-led-do-sypialni jaka taśma LED będzie najlepszym rozwiązaniem w sypialni.

Mateusz Domański pisze...

Faktycznie samo oświetlenie jest dość istotną kwestią, ale ja jestem zdania, że należy wybierać również takie energooszczędne. Ważnym jest również to, abyśmy skorzystali z oferty https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ gdyż to właśnie dzięki niej będziemy w stanie płacić niższe rachunki za prąd.

Unknown pisze...

Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci sukcesów na arenie zawodowej emeryt Marian Futakiewicz

Adrian Moczyński pisze...

Jak najbardziej takie sprawy są dość ważne i ja również jestem zdania, że także sama instalacja elektryczna jest bardzo ważna. Fajnie, że na takich sprawach zna się doskonale elektryk https://www.warszawa-elektryk.pl/ i to jest zdecydowanie bardzo dobra opcja.

Natalia Zimniewicz pisze...

Usługi elektryczne są niezbędne zarówno podczas budowy nowego domu, jak i przy modernizacji istniejących instalacji. Jeśli szukasz sprawdzonych specjalistów z Warszawy, którzy sprostają Twoim oczekiwaniom, warto zapoznać się z ofertą na stronie https://elektrycy.warszawa.pl/. Profesjonalne podejście i wysoka jakość usług to ich znaki rozpoznawcze.