OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 2 września 2011

TROCHE RÓŻOWEGO

Moja szara zmutowana bluzeczka doczekała się wyjścia do ludzi:) 
Żeby osłodzić sobie dzionek włożyłam taki oto komplecik-bluzeczka i torebka:)

 Torebkę uszyłam jakiś czas temu w czasach mojego zachwytu nad tym materiałem i tym różowym kolorem. Bluzeczka zwykła szara zyskała trochę radości dzięki naszywkom materiałowym:)
 Szalone kolory na pazurkach i najnowsze kolorki do kolekcji i wykorzystania później:)



 zestaw szary z różem:
spodnie: TRN
bluzka: no name, naszywki HAND MADE BY szWaczka
torebka: HAND MADE BY szWaczka
bransoletka: HAND MADE BY szWaczka
japonki: no name

A na koniec najnowsze zakupki:) 
oj będzie się działo...zapraszam już niedługo do mojego szopu

pozdrawiam

szWaczka

1 komentarz:

ThimbleLady pisze...

ciekawy pomysł na przeróbkę