OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 8 sierpnia 2014

no i poszła sobie....

Miałam robić wiele rzeczy, miałam szyć, malować, meblować...
ale córcia moja mała zrobiła swoje pierwsze kroczki i wszystko się zmieniło:)
reszta musi poczekać....
Zuziolinka skończyła 11 miesięcy i zrobiła swoje pierwsze 3 samodzielne kroczki:)
teraz biegam za nią albo ona za mną-chwyta mnie za palec albo spodnie i każe iść, chodzi sama i tylko tak na wszelki wypadek się trzyma.

pozdrawiam
szWaczka

7 komentarzy:

nikki27 pisze...

Gratulacje! No to teraz mamusia musi miec oczy wokol glowy i kolka zamiast nog;) Pozdrawiam!

pracownia garderoba pisze...

Suuuuper! Czyli zasięg Małej zdecydowanie się powiększy! :)

Unknown pisze...

Brawo :)
Aż się nie chce wierzyć, że te dzieci tak szybko rosną.. ;)

Anonimowy pisze...

Super 😃najwspanialsze są takie chwile😃

karmelowa pisze...

Niezapomniane chwile :)

handmade_by_emi pisze...

Gratuluję Tobie i córusi :) To teraz jak zacznie biegać to nie będziesz mogła za nią nadążyć :)

KRÓFKA pisze...

No to pięknie masz nowego pomocnika w DOBREJ organizacji planu dnia :D