OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



czwartek, 21 sierpnia 2014

przygotowania do imprezy

Rozpoczynam wielkie przygotowania do sobotniej imprezy:)
W sobotę organizujemy ROCZEK ZUZIOLINKI.

Przede mną wiele pracy ale z pomocą Małej może pójdzie mi szybciej:):):) na razie mi nie przeszkadza więc idzie dobrze... Oto mała zapowiedź tego co będzie na stole a w przyszłym tygodniu dłuższa fotorelacja-zapraszam.


Jeszcze sporo dekoracji muszę zrobić, upiec mnóstwo pyszności i nie jedną sałatkę zamieszać więc do zobaczenia dopiero w przyszłym tygodniu bo w sobotę IMPREZA a w niedzielę planuję wypocząć na CIESZYŃSKIM JARMARKU PIASTOWSKIM (KLIK po szczegóły)

pozdrawiam
szWaczka

5 komentarzy:

Dalwi Szyje pisze...

U ciebie imprezy to zawsze z pięknym stołem i to mi się podoba!!!

Anonimowy pisze...

wszystkiego naj dla Zuzi, a ozdoby zapowiadają się imponująco :-)

KRÓFKA pisze...

No no zapowiada się ciekawie pomysłowa mamo. Udanego roczku :)

It's So Easy pisze...

udanej imprezy i wszystkiego najlepszego dla córeczki :)
pozdrawiam :)

Latte House pisze...

Wszystkiego Najlepszego dla Malutkiej:-)
Pozdrawiam ciepło