OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



środa, 27 sierpnia 2014

ROCZEK CÓRCI

Już 3 miesiące temu podjęłam decyzję, że impreza urodzinowa córci będzie w kolorze żółtym:)
Udało mi się kupić cudowny żółty materiał, który wykorzystałam jako obrus, dorobiłam parę żółtych dekoracji i gotowe. Przygotowałam: serwetki, słomki, bibułowe kwiaty, plakietki do mufinek, girlandy, patyczki do koreczków no i do tego żółty tort:)




Zdjęć mało i jak zwykle słabej jakości bo czasu nie było-ważniejsze było świętowanie:)




Najważniejszym momentem było pokazanie torty i zdmuchnięcie świeczki:)
Tort zrobiony z pomocą męża i mamy. Niestety nie mam zdjęcia wnętrzności:( a szkoda bo był nietypowy:)
Mąż ciemną nocą wycinał kółka i lukrował literki...pełne poświęcenie dla córki:)
Wygląd tortu oceniam na 4 z małym minusem bo w moich wyobrażeniach wyglądał dużo lepiej a smak to już ocena gości:) Wspomnę tylko że jestem totalnym słodkim nieudacznikiem i robienie ciast to dla mnie największa kara i ogromne wyzwanie-ale czego się nie robi dla Zuziolinki:)


Jak widać impreza odbyła się niestety nie u nas a u moich rodziców bo niestety nasze mieszkanie jest za małe na takie duże uroczystości. A u rodziców mogłam zaszaleć i spokojnie wszystko sobie porozkładać i każdy miał wygodne miejsce i nawet tort miał swoje honorowe miejsce. Dodatkowo jako niespodzianka dla gości przygotowałam zdjęcia Zuziolinki z przeciągu całego roku-miesiąc po miesiącu-widać jak bardzo się zmieniała:) 


 Prezenty:)
Misie, wózeczki i cała góra książek...-ale będzie zabawa:)


U tatusia najlepiej:)
pozdrawiam
szWaczka

11 komentarzy:

Unknown pisze...

Ależ była imprezka :)
Buziaki dla Zuzi :)

handmade_by_emi pisze...

Śliczne dekoracje zrobiłaś. A po zdjęciach i uśmiechniętej buzi Zuzi widać że impreza urodzinowa była udana.

zielenie pisze...

Szwaczko, napracowałaś się solidnie z urodzinkami:) Efekt jest olśniewający. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

karmelowa pisze...

Żółty to taki ciepły,energetyczny i optymistyczny kolor,też go lubię,szczególnie wiosną :)
Zuziolka cudna i słodziutka!
Buziaczki dla niej!

Unknown pisze...

Buzka dla solenizantki! wspaniałe przyjecie:)

Unknown pisze...

Wspaniałe przyjęcie urodzinowe, w kolorze żółtym jeszcze u nikogo nie widziałam.:)

Anonimowy pisze...

super przyjęcie :-) kolor super :) i jak wszystko pięknie przygotowałaś :-) 100 lat dla córeczki

Unknown pisze...

nie ma to jak kratywna mama, super pomysł ze zdjeciami z całego roku dla gosci, i pieknie sie wszystko prezentowało

pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wspaniałe przyjęcie, widać, że dużo pracy włożyłaś w przygotowania, ale efekt się opłacił - było pięknie :)

szWaczka pisze...

uwielbiam takie przygotowania-co do efektu końcowego to zawsze mam zastrzeżenia no ale cóż:) tak było i tyle:)

Dorota na przedmieściach pisze...

Pięknie wszystko przygotowałaś. Uwielbiam takie imprezy. Ostatnio u nas były 40 urodziny męża :-)
Pozdrawiam goroąco