OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



wtorek, 17 marca 2015

torebka papierowa DIY

Torba papierowa była już modna, nie wiem czy nadal jest ale u mnie dopiero teraz gości na salonach:) pomysł na papierowy pojemnik na różności zrodził się w mojej głowie po wizycie w pobliskim sklepie-kupiłam 4 jajka i przyniosłam je do domu w małej, szarej papierowej torbie
-rzadko takie ostatnio widuje więc należało ją jakoś wykorzystać:)
Oto co zrobiłam:







Co Wy na to? 
proste i fajne?

pozdrawiam wtorkowo
szWaczka

7 komentarzy:

howshemakesit pisze...

Ha ha podoba mi sie takie podejscie do designu :-) wydawanie kasy na papierowa torebke tylko dlatego, ze jest modna?? mozna ja miec przeciez za friko!! swietny pomysl!! swoja droga. zrobilam cos podobnego, wkrotce pokaze :-) pzdr!!

szWaczka pisze...

mam tez taką dużą:) modny duży rozmiar-wpadła mi w ręce całkiem niespodziewanie:) jak przerobie to pokażę:)

Anonimowy pisze...

tak :-) super proste i fajne :-) ale te misy białe - zakochałam się :-)

ZielynskaUpcycling pisze...

Taka prosta rzecz, a jaki efekt. Uwielbiam takie DIY gadżety!

Zapraszam na nowy post :
http://alanja.blogspot.com/2015/03/targi-beauty-forum-2015-konkurs-o.html

Dorota na przedmieściach pisze...

Fajowo zrobiłaś :-)

Avrea pisze...

mam pytanko mam taka sama roslinke ale chyba ,mi uschła ;) jak tam z nią u Ciebie

szWaczka pisze...

roślinka dawno już nie żyje i to co widać n zdjęciu to trup:) ale pozuje świetnie:)