OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



czwartek, 19 marca 2015

u mnie na stole

Czasem u mnie na stole stają piękne kwiaty, pyszne muffiny i ulubione dekoracje zrobione własnoręcznie:) no i miłe spotkanie przy kawie czas zacząć:)


Moje ulubione ostatnio dekoracje to: korkowa podkładka DIY (pokażę niebawem), etykietki na karafki no i pieńki-idealne również jako osłonka na wazon:)

Proszę siadać i się częstować:)
no i zapraszam do oglądania poprzednich postów-o moich uszytych pieńkach, o CANDY...

pozdrawiam
szWaczka

10 komentarzy:

karmelowa pisze...

Chociaż już prawie 22 godzina,to ja się przysiadam do tej uczty :)
Świetny pomysł na korkową podkładkę!!

howshemakesit pisze...

Siadam, kawki nie odmowie, szczegolnie w tak pielnych okolicznosciach :-)

ZielynskaUpcycling pisze...

Świetnie udekorowany stół! Pieńkowa osłonka na wazon jest mega!

Zapraszam na nowy post:
http://alanja.blogspot.com/2015/03/oko-z-bh-cosmetics-88-cool-matte.html

Magdalena S pisze...

Muffinek na sniadanie...pychota :)))

Dorota na przedmieściach pisze...

Nic tylko się dołączyć Dzięki za zaproszenie

mój dom - moja przystań pisze...

Masz bardzo katalogowy wystrój stołu :)

Moje nożyczki pisze...

Jestem zauroczona pieńkami :) Nie mogę się doczekać podkładki bo wygląda imponująco :)

szWaczka pisze...

bardzo dziękuję za miłe słowa:) instrukcja jak wykonać podstawkę już niedługo będzie bo zabieram się za fotografowanie kolejnych kroków:)

Avrea pisze...

fajna ta korkowa podkładka :)

Avrea pisze...

fajna ta korkowa podkładka :)