OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



wtorek, 12 lipca 2011

POST SPONSOROWANY-PRZEZ MĘŻA:)

oto ja i moje aktualne uwielbienie różowych dodatków -a może dokładniej to dodatków w kolorze fuksji:) 
jak zwykle dwukolorowo...
szWaczka
zestaw piaskowo-fuksjowy:
sukienka:no name
wdzianko:la redoute
pasek:SH
torebka:calliope
buty:no name
zegarek:no name
bransoletka:APART


uwielbiam tą torebkę:) jest maleńka, mało mieści ale na randki w sam raz:)
szWaczka
 a oto moje nieopalone nogi:) 
w tym roku jak i w poprzednim i jeszcze wcześniej lansuje bladość hihihihih:):):)
następnym razem sandałkom zrobię zbliżenie...
szWaczka
wstydzę się...
szWaczka
 idę coś zjeść...

pozdrawiam

szWaczka

2 komentarze:

WobiSobi pisze...

Ok i love this dress and how you have it accessorized. fantastic!!

ThimbleLady pisze...

super połączenie kolorów, fuksja z szarością to jak dla mnie duet doskonały