OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 15 lipca 2011

W CZASIE DESZCZU...

Siedzę sobie spokojnie i pod nosem nucę słowa piosenki Czerwonych Gitar:
Ciągle pada! 
Asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby,
Mokre niebo się opuszcza coraz niżej,
żeby przejrzeć się w marszczonej deszczem wodzie. A ja?
A ja chodzę desperacko i na przekór wszystkim moknę,
Patrzę w niebo, chwytam w usta deszczu krople,
patrzą na mnie rozpłaszczone twarze w oknie, to nic.

Ciągle pada!

Żeby pokolorować szarą pogodę prezentuję moje dzisiejsze lakierowe zakupy:)



Na przekór pogodzie i pod kolor kropel deszczu ubrałam dziś zestaw czarno-błękitny:)
 zestaw czarno-błękitny:
bluzka: Reserved
spódnica: h&m
pasek: z szafy mamy
torebka: pobliski ulubiony sklep z torebkami
naszyjnik: hand made
pasek z kokardą: hand made
buty: no name stare


 zestaw można rozweselić zabawnym paskiem z kokardką:)
pozdrawiam


szWaczka 

Brak komentarzy: