OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



czwartek, 19 kwietnia 2012

balkon na wiosnę...

A teraz zanudzę Was zdjęciami z mojego budzącego się do wiosny balkonu:)
Część roślin przeżyła zimę, część szybko zakupilam i wsadziłam:)
Wszystko teraz takie jeszcze nie do końca rozwinięte, nieposprzątane i niedorobione cieszy moje oczy:):):)
W weekend rozpoczynam już na poważnie pracę nad balkonem:)
jutro, o ile pogoda dopisze, wybieram się do ogrodniczego po kolejne sadzonki:)
zdjęcia wkrótce:)
pozdrawiam
szWaczka

5 komentarzy:

Polka pisze...

Fajne dzbanuszki:] lubię takie gliniane:] i nawet bratki są:]

szWaczka pisze...

w tym roku stawiam na białe kwiecie:)

Meis Ideis pisze...

Pięknie się zapowiada aranżacja na Twoim balkonie, ja również planuję białe kwiaty:)
pozdrawiam
Marta

Baloska pisze...

Bardzo ładnie i klimatycznie:)

ThimbleLady pisze...

piękne miejsce stworzyłaś
bardzo mi się podoba...