OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



sobota, 14 kwietnia 2012

naszyjnik...

Przyznam się szczerze że zrobiłam ostatnio sporo nowych naszyjników
ale jakoś nie chciało i nadal mi się nie chce pstryknąć im fotek.
Dziś korzystając z chwili odpoczynku miedzy wieszaniem prania:) a obieraniem marchewki:) cyknęłam na szybko zdjęcia jednego z naszyjników:)
oto on:
naszyjnik HAND MADE BY szWaczka
Oczywiście jak zwykle, jak zawsze:) istnieje możliwość zakupienia prezentowanych tu na blogu naszyjników:) oraz tych prezentowanych na moim drugim blogu http://szop-szwaczka.blogspot.com/
Wystarczy skontaktować się ze mną mailowo ja.szwaczka@gmail.com
i zapytać o dostępność danego naszyjnika:)
Naszyjniki tworzę w niepowtarzalnych egzemplarzach w cenie od10zł do 40zł
w zależności od pracochłonności wykonania:)
Wszelkie dalsze informacje udzielam przy kontakcie bezpośrednim:)
Chętnie rozpowszechnie w świecie moje naszyjniki:)
Wiele radości sprawia mi gdy moje twory się Wam podobają:)
pozdrawiam
szWaczka

5 komentarzy:

Sivka pisze...

Świetny pomysł na naszyjnik. Ja też robię (włóczkowe), ale ostatnimi czasy jestem antybiżuteryjna (i do robienia i do noszenia) :)

szWaczka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
szWaczka pisze...

mam głowę pełną pomysłów:) ale ręce nie chcą nic robić:(

Polka pisze...

Świetny, idealnie dobrane kolorki:]

Unknown pisze...

dawno mnie nie było ...i tu odrazu takie piękne dzieło ...bardzo orginalny