OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



poniedziałek, 9 kwietnia 2012

w święta...

w tym roku w święta...
oczywiście wybrałam zestaw dwóch kolorów:)
premierę miała moja nowa torebka HAND MADE BY szWaczka
oraz kupiony jeszcze zimą na wyprzedażach bober z kokardką
zestaw czarno-musztardowy:
torebka: HAND MADE BY szWaczka
spódnica: po mamie
bober: peacocks
buty: deichmann

przypominam o możliwości wygrania
naszyjnika mojego autorstwa:) 
LINK
pozdrawiam
szWaczka

4 komentarze:

AgneseFF pisze...

Świetny kołnierz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Bartek D. pisze...

Świetny kolor torby, bardzo mi się podoba to zestawienie :))

Sivka pisze...

Świetna kolorystyka, świetna torba! Bardzo mi się podoba taka oszczędność kolorów:)

Maryś pisze...

A torba w musztardzie - to rewelacja, po prostu jak miód (choć smak ciekawszy) ;)))