OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



środa, 25 kwietnia 2012

morelowy łosoś

Naszyjnik w kolorze morelowo-łososiowym powstał już wczoraj....
niestety fotografem dobrym nie jestem i za chiny ludowe nie mogłam mu zrobić łądnego zdjęcia:(
żadne zdjęcie jakoś nie oddaje jego ślicznego koloru:) no i nie widać jak jest: ładny):):)

zostawiam was więc z tymi oto mało profesjonalnymi zdjęciami:)
naszyjnik HAND MADE BY szWaczka
dziś mam w planie kończenie kolejnego naszyjnika:)
tym razem w miętowym kolorze:)
pozdrawiam
szWaczka

6 komentarzy:

Polka pisze...

Fajny pomysł z tym kołnierzykiem:] i już ciekawa jestem mięty:]

Sivka pisze...

Masz świetne pomysły! :)

Agata pisze...

fajny!!!

Agnieszka pisze...

Ale świetny pomysł! Naprawdę bomba!
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

fajny pomysł

Kreatywna Gonia pisze...

Ale masz ciekawe pomysły:)gratuluję:)))